Як правильно шукати оголошення про проведення державних закупівель в ПроЗорро

Вибір електронного майданчика для участі в ПроЗорро – це лише перший крок на шляху до перемоги в торгах. Кожен користувач, що пройшов реєстрацію на одному з майданчиків, повинен точно знати, як користуватися фільтром та правильно задавати всі параметри для того, щоб швидко можна було знайти той лот, що відповідатиме всім основним критеріям.

Українська енергетична біржа не є виключенням і на сайті цього акредитованого майданчика ви також можете скористатися фільтром та відсортувати всі лоти, опираючись на важливі для себе критерії. 

Щоб мати більш глибоке розуміння самого процесу торгів, у вас завжди є можливість знайти для себе корисну інформацію про це на сайті https://www.ueex.com.ua/ueex/sections-council/representatives-natural-gas. Зробити це може кожен і для цього навіть не потрібно проходити реєстрацію на сайті.

Які критерії варто враховувати для пошуку лоту

На електронному майданчику ви можете автоматично відібрати ті параметри, на основі яких буде проводитись пошук оголошень.

Ви можете акцентувати увагу на наступних критеріях:

  1. Інтервал цін – учасник повинен орієнтуватись на свої фінансові можливості. Тому, маючи бажання взяти участь в аукціоні, краще відразу вказати мінімальну та максимальну суму, яку ви готові заплатити. Таким чином, можна відразу відсіяти ті оголошення, які точно вам не підходять;
  2. Географічний фактор – є випадки, коли навіть самий цікавий лот не є актуальним через те, що він знаходиться на великій відстані від учасника. Це особливо актуально при реалізації деревини, будівельних матеріалів, земельних ділянок та інших об’єктів, які повинні знаходитись в потрібному для учасника регіоні;
  3. Номер закупівлі – якщо користувач вже знає номер того лоту, що є для нього цікавим, то він може скористатися відповідним пунктом і написати його номер, що дозволить зекономити свій час та не витрачати його на пошук цього оголошення;
  4. Часові строки – ви також маєте можливість обрати часові рамки, коли будуть розпочинатися цікаві для вас закупівлі, таким чином, учасник може орієнтуватись на свої можливості і розраховувати свої сили правильним чином, не подаючи заявок на ті лоти, які будуть йому не під силу;
  5. Статус закупівлі – мова йде про те, на якому етапі знаходяться торги. Відповідно, це може бути лише початок аукціону, коли ще навіть не було розпочато подачу заявок, або ж вже активна фаза аукціону, коли залишається лише трішки часу для підготовки пропозиції;
  6. Ключове слово – це може бути найменування замовника, вказання номеру або коду, що дозволить швидко відібрати декілька лотів, які цікавлять безпосередньо вас;
  7. Замовник – в потенційних учасників є можливість проводити пошук лоту, виходячи з критеріїв до організатора. Тобто, це може бути фізична або юридична особа або ж державна організація;
  8. Тип процедури – користувач має можливість обрати, що саме його цікавить, чи то тендерні замовлення, чи звичайні електронні торги.

Для того, щоб зекономити свій час ви маєте можливість налаштувати інтернет-розсилку. Робиться це за тим же принципом і вам все ж доведеться визначити всі основні критерії. Згідно яких буде проводитись пошук оголошень.

Що стосується самої розсилки, то її завдання полягає в тому, щоб надсилати вам всі ці оголошення на мобільний телефон. Для цього можна використовувати вайбер, телеграм, електронну пошту або ж інші сервіси, в залежності від обраного електронного майданчика.

Як швидко здійснити вхід в особистий кабінет ПроЗорро

Система ПроЗорро не є тим сервісом, де можна пройти реєстрацію, брати участь в електронних торгах та користуватися особистим кабінетом. 

Це лише центральна база даних, в якій зберігається вся інформація про торги, вона ж є певним органом контролю.

Що стосується користування особистим кабінетом та налаштуваннями, то все це можна робити безпосередньо на електронному майданчику. Якщо мова йде про акредитований сервіс, то ви можете проводити всі налаштування для участі в прозорих торгах саме в особистому кабінеті.

Для того, щоб авторизуватися, вам потрібно вказати електрону адрес або контактний номер і пароль, що був створений вами в процесі реєстрації. Додатково система може запросити підтвердження з використанням контактного мобільного номеру або електронної пошти.

Що стосується призначення особистого кабінету, то він потрібен для:

  • Виконання всіх фінансових операцій;
  • Зміни налаштувань, що стосуються ваших особистих даних;
  • Внесення тендерного пакету документації та змін до нього;
  • Налаштування мови, валюти та інших параметрів.

Більш детально ознайомитись зі всіма можливостями особистого кабінету в ПроЗорро ви можете дізнатися лише тоді, коли самі почнете активно користуватися послугами електронного майданчика.